tiistai 14. toukokuuta 2013

Amstaffin tarvikkeista!


Niittipanta on meillä tavallaan muodon vuoksi, sitä ei käytetä :D Jokaisellahan pitää yksi niittari olla... Nuo niitit ovat nimittäin oikeasti terävät.

Niittipannan alla on kolme pentupantaa, kuvasta puuttuu yksi tummanvihreä pentupanta. Kukkakuosinen on oma tekele.

Vasemmassa reunassa on kaksi suosikki pantaani kun niin nättejä ovat ;D Reunimmainen(kukkakuosi) on siis minun tekemä.

Dalmis-kuosipannan vieressä oleva musta panta on oma tekemä ja sitä käytetään Danan vapaana juoksuttamisessa, koska se on niin kevyt ja napakka.

Oikeassa reunassa on musta Jokke Goljat panta jota suosittelen kovaan käyttöön. Monitoimipantana siinä on sekä puolikuristava että normaali D-rinkula.

Hihnoista minulla ei ole kuvia. Minulla on kaksi nahkaista hihnaa joista toinen on monitoimihihna ja toinen normaali. Yksi dalmiskuosinen hihna :) ja yksi nylonista joka tosin on hävinnyt.Ainiin ja yksi lyhyt ketju!

Valjaita minulla sitten onkin Hurttana ja oma tekemiä nahkaisia.

Pantoja minulla on lukuisia joten tuossa oli vain nuo pari.



1 kommentti: